Noteikumi

2022-05-05

§ 1
Vispārīgie noteikumi

Interneta veikalu, kas pieejams tīmekļa vietnē www.browin.lv, pārvalda BROWIN Sp. z o.o. Sp. k., kura juridiskā adrese ir Pryncypalna iela 129/141, Lodzā (pasta indekss: 93-373). Uzņēmums ir reģistrēts Uzņēmumu reģistrā pie Lodzas apgabaltiesas XX Komerciālajā nodaļā Nacionālajā tiesu reģistrā.
KRS: 0000459418.
Uzņēmuma NIP: PL 729-268-73-25 un Regon: 101003641.
Pasta adrese: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź
e-pasts: salon@browin.pl    faks: +48 42 23 23 295
Klientu apkalpošanas centrs: +48 42 23 23 230; +48 42 23 23 231 – pieejams no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8:00 līdz 16:00.

Ikreiz, kad šajos noteikumos tiek lietoti šādi termini, tie jāinterpretē šādi:
BROWIN – BROWIN Sp. z o.o. Sp. k., kura juridiskā adrese ir Pryncypalna iela 129/141, Lodzā (pasta indekss: 93-373). Uzņēmums ir reģistrēts Uzņēmumu reģistrā pie Lodzas apgabaltiesas XX Komerciālajā nodaļā Nacionālajā tiesu reģistrā. KRS: 0000459418. Uzņēmuma NIP: PL 729-268-73-25 un Regon: 101003641.
Interneta veikals – tiešsaistes veikals, ko pārvalda BROWIN un kas ir pieejams tīmekļa vietnē browin.lv
Klients – fiziska persona, kas sasniegusi 13 gadu vecumu, bet ja nav pilngadīga savā jurisdikcijā, tai nepieciešama vecāku vai aizbildņu iesaiste.
Patērētājs – klients, kas ir fiziska persona un slēdz līgumiskas attiecības ar BROWIN, kas nav tieši saistītas ar viņa saimniecisko vai profesionālo darbību, īpaši persona, kas veic pasūtījumu interneta veikalā.
Piegādes laiks – darba dienu skaits, kuru laikā BROWIN izpilda klienta pasūtījumu interneta veikalā un nodod iegādātās preces kurjerpasta vai pasta operatoram.
Darba dienas – dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētku dienas.
Salons – veikals, kas atrodas Pryncypalna ielā 129/141, Lodzā.
Pasūtījums – klienta paziņojums par gribu, kas adresēts BROWIN, izmantojot interneta veikalu, e-pastu vai telefonu, kurā jānorāda: pasūtītās preces veids un daudzums no interneta veikala piedāvājuma brīdī, maksājuma veids, piegādes veids un klienta dati.

1. Šie noteikumi nosaka interneta veikala darbības noteikumus, īpaši līgumu slēgšanas kārtību, līgumu izpildes noteikumus un sūdzību iesniegšanas kārtību.

2. Visas preces, kas pieejamas interneta veikala piedāvājumā, ir jaunas.

3. Lai izmantotu interneta veikalu, ir jāatbilst šādām tehniskajām prasībām:

  • datoram vai citai ierīcei ar interneta pieslēgumu,
  • interneta pārlūkprogrammai ar iespējotu JavaScript un sīkfailiem:
    • Microsoft Edge, versija 40.0 vai jaunāka,
    • Google Chrome, versija 71.0 vai jaunāka,
    • Opera, versija 57.0 vai jaunāka,
    • Safari, versija 12.0 vai jaunāka;
  • aktīvam e-pasta kontam.

4. Lai nodrošinātu interneta veikalā pārsūtīto paziņojumu un datu drošību, mēs veicam tehniskus un organizatoriskus pasākumus, kas atbilst riska līmenim, īpaši pasākumus, kas novērš nesankcionētu datu iegūšanu vai modificēšanu. BROWIN nodrošina datu drošību interneta veikalā, izmantojot SSL (Secure Socket Layer) šifrēšanas protokolu.

5. Klients, izmantojot interneta veikalu, apņemas:

  1. lietot interneta veikalu saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem un šo noteikumu nosacījumiem,
  2. lietot interneta veikalu, ievērojot sabiedrisko kārtību un citu personu tiesības,
  3. lietot interneta veikalu tā, lai netraucētu tā darbību,
  4. lietot interneta veikala saturu tikai personiskām vajadzībām.

§ 2
Reģistrācija un pieteikšanās

Lai veiktu pasūtījumus interneta veikalā, ir jāaizpilda reģistrācijas pieteikums, jāpiekrīt šiem noteikumiem un jāapmaksā uzņēmumam visi attiecīgie maksājumi. Uzņēmumam ir tiesības pēc saviem ieskatiem atteikt pieteikuma pieņemšanu vai ierobežot interneta veikala izmantošanu. Uzņēmums var arī anulēt piekļuvi interneta veikalam, ja tiek konstatēta nepareiza tā izmantošana vai šo noteikumu pārkāpšana.

§ 3
Pasūtījumu veikšana

Visa sniegtā norēķinu informācija ir jānorāda patiesi un precīzi. Nepatiesas vai neprecīzas informācijas sniegšana ir šo noteikumu pārkāpums un var novest pie pasūtījuma anulēšanas. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas mēs varam pieprasīt papildu informāciju. Mēs paturam tiesības atteikt vai anulēt pasūtījumu jebkura iemesla dēļ, tostarp ierobežota preču pieejamība, neprecizitātes vai kļūdas preces vai cenas aprakstā, vai problēmas, kas konstatētas kredīta un krāpniecības pārbaudēs. Ja jūsu pasūtījums tiek anulēts pēc tam, kad jūsu kredītkarte (vai cita maksājumu metode) jau ir apmaksāta, mēs atmaksāsim pilnu summu atpakaļ uz attiecīgo kontu. Mēs ar jums sazināsimies, ja viss vai daļa no jūsu pasūtījuma tiks anulēta, vai ja būs nepieciešama papildu informācija pasūtījuma apstiprināšanai. BROWIN var pieprasīt iepriekšēju autorizāciju dažiem tiešsaistē veiktiem pasūtījumiem, kas apmaksāti ar kredītkarti vai debetkarti. Šī autorizācija netiks iekasēta, taču jūsu karšu izsniedzējs var īslaicīgi rezervēt šo summu. Rezervācijas ilgumu nosaka jūsu karšu izsniedzējs. Šī procedūra tiek veikta, lai pārliecinātos, ka kartes dati ir derīgi un ka kontā ir pietiekami līdzekļi darījuma pabeigšanai.

Apstiprinot pirkumu pasūtīšanas procesa beigās, jūs piekrītat iegādātās preces apmaksai.

BROWIN patur tiesības ierobežot preču daudzumu, ko viena persona, mājsaimniecība vai pasūtījums var iegādāties, neatkarīgi no iemesla. Šie ierobežojumi var attiekties uz pasūtījumiem, kas veikti no viena konta, ar vienu kredītkarti, kā arī uz pasūtījumiem, kuri izmanto vienu un to pašu rēķina un/vai piegādes adresi. Par šādu ierobežojumu piemērošanu jūs tiksiet informēts. BROWIN arī patur tiesības pēc saviem ieskatiem atteikt pārdošanu tirgotājiem vai tālākpārdevējiem. Šo noteikumu ietvaros “tālākpārdošana” nozīmē jebkura(-u) produkta(-u) iegādi vai nolūku iegādāties no BROWIN ar mērķi tos tālāk pārdot komerciālos nolūkos trešajām personām.

§ 4
Cenas

1. Interneta veikalā norādītās preču cenas ir izteiktas eiro valūtā un ir gala cenas, tas nozīmē, ka tās ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN).

2. Katram pasūtījumam tiek pievienots čeks. Pēc klienta pieprasījuma čeka vietā var tikt izsniegts rēķins. Lai izrakstītu rēķinu, klientam ir jānorāda savs nodokļu maksātāja numurs (NIP).

3. Preču cenas neietver piegādes izmaksas. Pasūtījuma kopējā vērtība sastāv no preču cenas un piegādes izmaksām.

4. Informācija par cenām un preču galvenajām īpašībām ir pieejama interneta veikala tīmekļa vietnē.

5. Saistošā un galīgā cena ir tā, kas norādīta “Grozā” pasūtījuma kopsavilkuma brīdī, kad pasūtījums tiek veikts interneta veikalā.

6. BROWIN patur tiesības atsevišķos gadījumos ierobežot maksājuma veidus, piemēram, izslēdzot iespēju izmantot “apmaksa piegādes brīdī” vai “priekšapmaksas” metodi.

§ 5
Maksājuma veidi

1. Klientam ir iespēja izvēlēties vienu no šādiem maksājuma veidiem:

  1. Skaidrā naudā pasūtījuma saņemšanas brīdī (piegādes apmaksa);
  2. Skaidrā naudā vai ar maksājumu/kredītkarti (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) Salonā;
  3. Pirms pasūtījuma piegādes (priekšapmaksa) – izmantojot tiešsaistes bankas pārskaitījumu vai kredītkarti, kā arī maksājumus, kas veikti caur ārējo maksājumu sistēmu imoje, kuru pārvalda ING Bank Śląski S.A. ar galveno biroju Katovicē.

2. Klients var apvienot iepriekšminētās maksājumu metodes tikai tad, ja piegāde notiek uz Salonu.

3. Klientam, kurš izvēlējies “priekšapmaksas” metodi, ir jāapmaksā pasūtījuma pilnā summa uzreiz pēc e-pasta ar pasūtījuma apstiprinājumu saņemšanas.

4. Klients, kurš izvēlējies “apmaksa piegādes brīdī”, ir pienākums samaksāt par pasūtījumu tā piegādes laikā.

5. Piegādes, kas tiek veiktas ar kurjera starpniecību, ir apdrošinātas.

6. Pirms pasūtījuma pieņemšanas klients ir pienākums pārbaudīt iepakojuma stāvokli, vai nav konstatējami bojājumi vai neatbilstības (īpaši lentēs vai drošības plombās). Ja tiek konstatētas problēmas ar iepakojumu vai drošības plombām, klientam nevajadzētu pieņemt sūtījumu un ir jānoformē bojājuma akts pasta darbinieka vai kurjera klātbūtnē, kā arī nekavējoties jāsazinās ar BROWIN. Neatbilstību neatzīmēšana piegādes brīdī var ietekmēt sūdzības izskatīšanas rezultātu par sūtījuma kvalitāti vai daudzumu.

§ 6
Pasūtījumu izpilde un piegādes izmaksas

1. Preces, kas pasūtītas caur interneta veikalu, tiek piegādātas Polijas teritorijā. Piegāde uz citām valstīm ir iespējama tikai pēc individuālas vienošanās ar klientu. Piegādes laiks: 4–14 dienas.

2. Ja pasūtījums tiek piegādāts Polijas teritorijā, preces tiek piegādātas vienā no šādiem klienta izvēlētiem veidiem:

  1. Ar kurjera uzņēmumu DPD Strefa Paczki Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o. vai Schenker Sp. z o.o. – uz norādīto adresi;
  2. Ar pasta operatoru Poczta Polska S.A., kura juridiskā adrese ir Varšavā – uz norādīto adresi.

Stikla izstrādājumi tiek piegādāti tikai ar kurjera starpniecību.

3. Preces, kas pasūtītas caur interneta veikalu, tiek piegādātas uz klienta norādīto adresi.

4. Piegādes izmaksas ir norādītas cenrādī, kas pieejams interneta vietnē.

5. Pasūtījuma izpildes laiks ir līdz 4 darba dienām, skaitot no:

  1. Apmaksa piegādes brīdī – no dienas, kad klients saņem e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu no BROWIN;
  2. Priekšapmaksa – no dienas, kad BROWIN saņem apstiprinājumu par klienta bankas pārskaitījumu.

6. Ja klients izvēlas saņemt pasūtījumu Salonā, viņš tiks informēts e-pastā, kad sūtījums būs gatavs saņemšanai.

7. Lai saņemtu pasūtījumu Salonā, klientam ir jānorāda pasūtījuma numurs, kas norādīts kādā no BROWIN e-pastiem, kuros informēts par sūtījuma gatavību saņemšanai.

8. Pasūtītās preces būs pieejamas saņemšanai 7 darba dienu laikā, skaitot no dienas, kad klients saņēma paziņojuma e-pastu.

9. Ja klients nevar saņemt pasūtījumu noteiktajā termiņā, klients un BROWIN var vienoties par citu saņemšanas datumu.

10. Ja klients nesaņem pasūtījumu termiņā, kas norādīts 8. un 9. punktā, BROWIN patur tiesības atcelt šo pasūtījumu.

11. Preces, kas pasūtītas interneta veikalā, tiek piegādātas kopā ar rēķinu, kurā norādīta pasūtījuma un piegādes maksa.

12. BROWIN neuzņemas atbildību par piegādes neveiksmi vai aizkavēšanos, ja tā radusies nepareizi vai nepilnīgi norādītas adreses dēļ.

13. Maksājumu apstrādi nodrošina:

  • Polskie ePłatności sp. z o.o., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278
  • ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, KRS: 0000005459
  • PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburga

§ 7
Līguma izbeigšana

1. Jums ir tiesības atteikties no šī līguma 14 dienu laikā, nenorādot atteikuma iemeslu. Atteikuma termiņš beidzas pēc 14 dienām no dienas, kad jūs vai jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, iegūst pēdējās preces fizisku valdījumu. Iepriekš minētās tiesības attiecas arī uz fizisku personu, kas noslēdz līgumu tieši saistībā ar savu saimniecisko darbību, ja no līguma satura ir skaidrs, ka tam nav profesionāla rakstura šai personai, īpaši ņemot vērā viņas uzņēmējdarbības jomu. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē:

BROWIN Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Pryncypalna 129/141
93-373 Łódź, Polija
e-pasts: salon@browin.pl
tālr.: +48 42 23 23 200

par savu lēmumu atteikties no šī līguma ar skaidru paziņojumu (piemēram, ar vēstuli pa pastu vai e-pastu). Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti. Lai ievērotu atteikuma termiņu, pietiek, ja nosūtāt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.

2. Ja jūs atsaucat šo līgumu, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas, ja esat izvēlējies citu piegādes veidu nekā vislētākais standarta piegādes veids, ko piedāvājam), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mūs informējāt par savu lēmumu atteikties no līguma. Atmaksa tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksājuma veidu, kādu izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien nav skaidri norunāts citādi; jebkurā gadījumā šādas atmaksas dēļ jums netiks piemērota nekāda maksa. Mēs varam aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad saņemsim preces atpakaļ vai kad jūs iesniegsiet pierādījumus par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ – atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.

3. Jums ir jānosūta preces atpakaļ vai jānodod tās mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt par atteikšanos no šī līguma. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja preces tiek nosūtītas pirms 14 dienu termiņa beigām. Jums būs jāsedz tiešās preču atgriešanas izmaksas. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazinājumu, kas radies to lietošanas dēļ citādi nekā nepieciešams, lai noteiktu preču būtību, īpašības un darbību.

4. Puses saistības un pienākumi, kas radušies pirms līguma izbeigšanas datuma, paliek spēkā arī pēc līguma izbeigšanas.

5. Šie noteikumi ir spēkā, līdz tos izbeidz klients vai BROWIN. Klients var izbeigt šos noteikumus jebkurā laikā, paziņojot BROWIN par vēlmi pārtraukt izmantot BROWIN pakalpojumus vai pārtraucot izmantot BROWIN vietni.

6. Ja pēc BROWIN ieskatiem klients neizpilda vai tiek pamatoti uzskatīts, ka klients nav izpildījis kādu no šo noteikumu vai nosacījumu punktiem, BROWIN ir tiesības jebkurā laikā izbeigt šo līgumu bez iepriekšēja brīdinājuma. Klientam joprojām būs pienākums samaksāt visas summas, kas pienākas līdz līguma izbeigšanas dienai (ieskaitot to), un/vai BROWIN var liegt klientam piekļuvi saviem pakalpojumiem (vai kādai to daļai).

§ 8
Sūdzību izskatīšana

1. BROWIN ir pienākums nodrošināt klientiem preces bez fiziskiem vai juridiskiem defektiem. BROWIN ir atbildīgs par jebkādiem preces defektiem. Šī atbildība ir noteikta 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksā (Dz. U. z 2014, poz. 121 ar turpm. grozījumiem).

2. Sūdzību var iesniegt Salonā vai nosūtīt vēstuli uz adresi BROWIN Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, ar norādi „Sūdzība”.

3. Sūdzību var iesniegt arī, izmantojot sūdzību veidlapu, kas pieejama interneta veikala tīmekļa vietnē (www.browin.com). Klientam nav obligāti jāizmanto šī veidlapa — tā ir tikai paraugs.

4. Klientam, izmantojot savas tiesības garantijas ietvaros, ir pienākums (BROWIN sedzot izmaksas) nogādāt bojāto produktu uz vietu, kas norādīta 2. punktā.

5. BROWIN izskatīs un sniegs atbildi uz sūdzību 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas.

6. Sūdzības par tiešsaistes pakalpojumiem var iesniegt:

  1. pa pastu uz adresi: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, Polija;
  2. pa e-pastu uz adresi: salon@browin.pl;
  3. zvanot uz klientu apkalpošanas centru: +48 42 23 23 230 vai +48 42 23 23 231.

7. Sūdzībai par tiešsaistes pakalpojumiem jāietver: sūdzības priekšmeta apraksts, e-pasta adrese un veids, kādā klients vēlas saņemt informāciju par sūdzības izskatīšanas rezultātu.

8. Iepriekš minētās tiesības attiecas arī uz fizisku personu, kas noslēdz līgumu tieši saistībā ar savu saimniecisko darbību, ja no līguma satura izriet, ka tam nav profesionāla rakstura šai personai — īpaši ņemot vērā uzņēmējdarbības jomu, kas ir pieejama saskaņā ar Uzņēmējdarbības informācijas un reģistra (CEIDG) datiem.

§ 9
Personas datu apstrāde un konfidencialitātes politika

1. Lietotāju sniegtie personas dati tiek aizsargāti un apstrādāti saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu (ES) Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šo datu brīvu apriti, kā arī ar tās palīdzību tiek atcelta Direktīva 95/46/EK (turpmāk – GDPR).

2. Personas dati, ko lietotājs sniedz reģistrācijas vai pasūtījuma veikšanas laikā, tiek apstrādāti uzņēmumā BROWIN Sp. z o.o. Sp.k., kura juridiskā adrese ir: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, Polija. Uzņēmums ir reģistrēts Nacionālajā uzņēmumu reģistrā, ko uztur Lodzas apgabaltiesa (Łódź-Śródmieście) XX Komerciālajā nodaļā, KRS: 0000459418, un ir personas datu pārzinis. BROWIN nav iecēlis datu aizsardzības speciālistu (DPO). Ar visiem jautājumiem, kas saistīti ar personas datiem, var vērsties pie pilnvarotā pārstāvja:

  1. Pasta adrese: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, Polija
  2. E-pasts: iodo@browin.pl
  3. Fakss: +48 42 232 32 93
  4. Klientu apkalpošanas centrs: +48 42 23 23 230; +48 42 23 23 231 (pirmd.–piektd. 8:00–16:00)

3. Personas datu sniegšana nav obligāta, tomēr dažas tīmekļa vietnes funkcijas (piemēram, pasūtījuma veikšana) prasa šo datu sniegšanu, lai noslēgtu līgumu un izpildītu juridiskos pienākumus. Ja dati netiek sniegti, līguma noslēgšana vai izpilde nebūs iespējama.

4. Lietotājam var tikt lūgts sniegt šādu informāciju: vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi, paroli. Personas dati, kas ir būtiski konkrētu tīmekļa vietnes funkciju izmantošanai, vienmēr tiek skaidri atšķirti no datiem, kuru sniegšana ir brīvprātīga.

5. Lietotāja piekrišana datu apstrādei konkrētam mērķim tiek sniegta, atzīmējot attiecīgo piekrišanas lodziņu.

6. BROWIN var apstrādāt lietotāju personas datus šādiem mērķiem:

  1. Darbību veikšanai, kas nepieciešamas līguma noslēgšanai starp lietotāju un BROWIN
    (juridiskais pamats: GDPR 6. panta 1. punkta a) un b) apakšpunkts)
  2. Noslēgtā līguma izpildei starp lietotāju un BROWIN
    (juridiskais pamats: GDPR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts)
  3. BROWIN juridisko pienākumu izpildei, piemēram, rēķina vai cita likumā noteikta dokumenta izsniegšanai
    (juridiskais pamats: GDPR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts)
  4. Pretenziju vai prasību izmeklēšanai un aizsardzībai, kas izriet no noslēgtā līguma.
  5. Personalizētam tiešajam mārketingam par BROWIN piedāvātajām precēm un pakalpojumiem, kā arī statistikas nolūkiem – tikai ar lietotāja iepriekšēju piekrišanu
    (juridiskais pamats: GDPR 6. panta 1. punkta a) un b) apakšpunkts).

7. Lietotāja personas dati var tikt nodoti citiem saņēmējiem, piemēram: pasta operatoriem, kurjeriem, transportētājiem, IT un komunikācijas pakalpojumu sniedzējiem, juridisko un piedziņas pakalpojumu sniedzējiem.

8. Lietotāja personas dati netiks nodoti trešajām valstīm vai starptautiskām organizācijām.

9. Lietotāju personas dati tiks glabāti visa līguma ar BROWIN darbības laikā un pēc tā izpildes — tik ilgi, cik tas ir nepieciešams iespējamām prasībām (piemēram, garantijas pakalpojumiem) un BROWIN juridisko pienākumu izpildei. Gadījumā, ja klients atsauc savu piekrišanu personas datu apstrādei vai iesniedz iebildumu, dati tiks glabāti līdz piekrišanas atsaukšanai vai iebilduma iesniegšanai. Ja datu apstrāde tiek veikta uz likuma pamata, dati tiks glabāti likumā noteiktajā termiņā.

10. Lietotājam ir šādas tiesības:

  1. Tiesības piekļūt saviem datiem (juridiskais pamats: GDPR 15. pants);
  2. Tiesības labot datus (juridiskais pamats: GDPR 16. pants);
  3. Tiesības dzēst datus (juridiskais pamats: GDPR 17. pants);
  4. Tiesības ierobežot datu apstrādi (juridiskais pamats: GDPR 18. pants);
  5. Tiesības uz datu pārnesamību (juridiskais pamats: GDPR 20. pants);
  6. Tiesības iebilst pret datu apstrādi (juridiskais pamats: GDPR 21. pants).

Papildus, ja datu apstrāde notiek, pamatojoties uz lietotāja piekrišanu (GDPR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts), lietotājam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt piekrišanu. Piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību, kas veikta pirms tās atsaukšanas.

11. Lietotājam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei, kas specializējas personas datu aizsardzībā.

12. Personas dati netiek apstrādāti automatizētā veidā, tostarp netiek veikta profilēšana.

13. BROWIN izmanto sīkfailus (cookies) — nelielus teksta failus, kas tiek saglabāti pārlūkprogrammā vai datora vai mobilās ierīces cietajā diskā, kad lietotājs apmeklē tīmekļa vietni. Sīkfaili palīdz nodrošināt ērtāku tīmekļa vietnes lietošanu un atceras lietotāja preferences, lai nebūtu atkārtoti jāievada tie paši dati.

14. Sīkfaili apkopo informāciju par tīmekļa vietnes izmantošanu, un to galvenais mērķis ir atvieglot vietnes lietošanu lietotājam — pielāgojot tās saturu lietotāja vajadzībām un gaidām, kā arī analizēt lietotāju apmeklējumu statistiku.

15. Sīkfaili tiek izmantoti tīmekļa vietnē tikai ar lietotāja piekrišanu. Piekrišanu var sniegt, izmantojot operētājsistēmas vai pārlūkprogrammas iestatījumus, kas uzstādīta ierīcē, ar kuru lietotājs pārlūko tīmekļa vietni.

16. Lietotājs var arī ierobežot vai pilnībā atspējot sīkfailus savā pārlūkprogrammā, vai iestatīt brīdinājumu pirms to saglabāšanas ierīcē. Šādā gadījumā tīmekļa vietnes izmantošana var kļūt mazāk efektīva, dažs saturs var nebūt pieejams, un ārkārtējos gadījumos vietne var netikt ielādēta pareizi.

§ 10
Noslēguma noteikumi

1. Visi līgumi, kas tiek noslēgti, izmantojot interneta veikalu, tiek sagatavoti poļu valodā.

2. BROWIN patur tiesības mainīt šos noteikumus juridisku vai organizatorisku iemeslu dēļ. Katrs klients tiks informēts par izmaiņām ne vēlāk kā 14 dienas pirms to stāšanās spēkā.

3. Ja tiek ieviestas izmaiņas, visi līgumi, kas noslēgti pirms šo grozījumu spēkā stāšanās, tiks izpildīti saskaņā ar iepriekšējiem noteikumiem.

8. Pielikumi:

  1. informācija par tiesībām atteikties no līguma – Pielikums 1;
  2. parauga atteikuma veidlapa – Pielikums 2;
  3. parauga sūdzības veidlapa – Pielikums 3.

...jo mājās gatavots ir labāks!